5 de agosto de 2008

6

NOMS Day

. Stellaluna

-Espero que no hayan esperado mucho, aquí están!-

Nota: NOMS, en español es la traducción de amigo de otra especie ó de mi no especie, por eso en vez de NOMS usaré ADOE



Primero, está Púas!, un erizo de chile, es muy gracioso y tierno:
 
Luego (muchos me pidieron que fuera su ADOE)
 

 
 
 

Si te gustó esta Aventura talvéz te guste:

6 Browniez hasta ahora:

Monty Q. Kat dijo...

Did somebody already ask you to be their NOMS friend?? I wanted to ask you! :(

Kimo and Sabi dijo...

Happy NOMS Day!

Mickey's Musings dijo...

Hi Brownie :)
I am sorry your post did not publish! I look forward to seeing it!
You are on my blog today. You are my NOMS friend!!!
I hope you and Stellaluna are OK.
Hugs & Purrs Mickey

Alastriona, The Cats and Dogs dijo...

HI Brownie, we are so glad you came to our party. Did you find the sunflower seeds?

Last year we even had a gorgeous sunflower come up. ~Socks, Scylla & Charybdis

The Florida Furkids dijo...

Hi Brownie,

Your NOMS pals are super. Please stop by our blog to see someone very special in OUR NOMS celebration!!

Sniffie and the Florida Furkids

Mickey's Musings dijo...

Brownie!!! Those are really cool NOMS friends!! Puas is very cool looking ;) I do not know any hedgehogs.
I think you have lots of cool friends :)
Purrs Mickey

Publicar un comentario

Me encanta♥ que me comentes, me hace muy feliz! Cada vez que comentas me dan un Brownie! Vuelve pronto para ver tu respuesta!
Squeeks 4 U
___________________________________________________


Las aventuras de Brownie | By Dicas Blogger and Códigos Blog | Customized by Brownie!